News.

Hejsan! Matilda heter jag och kommer att starta en fanfic här med Stina inom kort, så jag tänkte att jag kunde berätta lite kort om mig själv.
Jag heter somsagt Matilda och är 13 år (fyller 14 i Maj.) och såklart så är jag besatt av 5 brittisk/irländska killar som egentligen är alldeles för gamla för mig, men är man tonåring så är man. ;) Jag har känt Stina som driver bloggen i princip hela mitt liv, vi har gått på dagis tillsammans och blev mycket bra vänner redan då och sedan har det bara hängt i. :) Jag har själv skrivit många olika fanfic's på många olika URL:s, men har nu bestämt mig för att koncentrera mig på fanfic:en som kommer upp här inom en snar framtid. ;) På min fritid är jag med mina underbara vänner (ni vet vilka ni är.) och rider. Hästarna har en stor plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha.
Jag hade väl inte så mycket mer att säga om mig själv, men jag hoppas att detta kommer bli bra, vilket jag nästan är helt säker på att det kommer bli!
-Matilda.

Kommentarer
Ida❤ säger:

Fotot by Ida;)

2013-02-10 | 17:01:57
Bloggadress: http://moodbyida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback